Gyakran ismételt kérdések
Ezen az oldalon találod a gyakori kérdések és válaszok gyűjteményét kategóriák szerint rendezve.
Online tudásanyagokkal kapcsolatos kérdések
Hogyan és hol fogod elérni a megvásárolt online tudásanyagokat?
Az oktatas.divinemission.hu oldalon fogod elérni a megvásárolt online tudásanyagokat, a felhasználóneved (az e-mail címed, amivel vásároltál) és a jelszavad megadásával.
Ha elfelejtetted a jelszót, vagy nem változtattad meg az első alkalommal a belépéskor, akkor kérj jelszó emlékeztetőt, melyet e-mailben fogsz megkapni. A jelszó emlékeztetőt ugyanitt, az oktatas.divinemission.hu oldalon tudod igényelni az e-mail címed megadásával.
Korábban vásároltam már online tudásanyagot, mégsem tudok belépni az oktatás oldalra. Mit tegyek?
Ha elfelejtetted a jelszót, vagy nem változtattad meg az első alkalommal a belépéskor, akkor kérj jelszó emlékeztetőt, melyet e-mailben fogsz megkapni. A jelszó emlékeztetőt az oktatas.divinemission.hu oldalon tudod igényelni az e-mail címed megadásával.
Nem találom az online tréninghez járó bónuszokat. Hol keressem?
Minden online tréninghez tartozó bónuszt a tagsági oldalon belül az adott tréning aloldalán fogod megtalálni. Le kell görgetni teljesen az oldalt, és a legalján fogod látni a bónuszokat.
Megoszthatom a hozzáférésemet/megvásárolt online tudásanyagot mással is, esetleg egy barátnőmmel?
Természetesen NEM. A hozzáférés a Te nevedre szól, kizárólag neked van jogosultságod az anyagok megtekintéséhez. A Divine Mission összes tartalmát, minden szöveges és képi információt szerzői jog védi. Erről bővebben olvashattál az Általános Szerződési Feltételekben is.
Fontos, hogy az online tagsági rendszerem úgy lett felépítve, hogy megvédje a felhasználói fiókodat, az adataidat és minden ott található tartalmat, így a tudásanyagokat is. Amennyiben azt érzékeli a rendszer, hogy rajtad kívül más is használja a felhasználói fiókodat, le fogja tiltani azt. Köszönöm, hogy értékeled és tiszteled a munkásságomat.
Hol tudom megváltoztatni a fiókomhoz tartozó jelszavamat, amit a csatlakozáskor kaptam?
A tagsági oldalamra bejelentkezve menj a Profilom menüpontra. Ott van lehetőséged a jelszavad megváltoztatására. A legjobb és legegyszerűbb megoldás, ha a jelszavadat elmented a böngésződben, illetve magát a tagsági oldalamat is lemented a kedvencek közé. Ha nem jelentkezel ki a tagsági fiókodból, akkor bejelentkezve maradsz az adott készülékeden, nem lesz szükséges újra bejelentkezni, ha később folytatod a tanulást.
Akadozik a videók lejátszása a tagsági oldalon belül. Mit tegyek?
Amennyiben ilyesmit tapasztalsz, első körben győződj meg róla, hogy stabil internetkapcsolattal rendelkezel. Ezt követően frissítsd le az oldalt a böngésződben, majd kattints a videó lejátszására, majd pedig szinte közvetlenül ezután a Pause/szünet/Stop gombra, hogy megállítsd a lejátszást.
Ilyenkor lehetőséget biztosítasz a videó számára, hogy betöltsön (gyengébb internetkapcsolatnál ez segíthet) – pont úgy, mint egy online film betöltésekor/megnézésekor. Várd meg, amíg teljesen betölt a videó, és utána indítsd el a lejátszást újra.
Nem lehet a videókat esetleg lementeni, hogy internet nélkül is használhassam őket?
Nem, a videókat jogvédelmi okokból nem lehet lementeni, de korlátlanul le lehet játszani. Remélem, megérted! A tagsági oldalamra bejelentkezve a személyes fiókoddal bármikor eléred a megvásárolt tudásanyagokat.
Az online tudásanyagokat a saját tempómban dolgozhatom fel, vagy csak limitált ideig férhetek hozzájuk?
Természetesen a saját tempódban dolgozhatod fel őket. Nincsenek kötöttségek! Te döntöd el, hogy mikor dolgozod fel a megvásárolt tudásanyagokat. A megtekintések száma és a hozzáférésed ideje sincs limitálva.
A legfontosabb, hogy alakíts ki egy olyan ÉNidőt magadnak, amikor önmagad fejlesztésével foglalkozol, így tudod maximálisan kihasználni a tréning programjaim előnyeit, feldolgozni a tananyagokat, és végső soron elérni velük a célodat.
Be kell számolnom a fejlődésemről, az online tudásanyagokban tanultakról valakinek?
Nem! 🙂 Viszont örömmel hallok a fejlődésedről, tapasztalataidról, örömmel olvasom a visszajelzéseidet és természetesen a kérdéseidet! Fontos, hogy kérdezz, hiszen így tudok még inkább a segítségedre lenni.
Megrendeléssel kapcsolatos kérdések
Megvásároltam egy online tudásanyagodat, de nem kaptam semmilyen visszaigazolást, mit tegyek?
Lehetséges, hogy a levelező rendszered nem a beérkező e-mailek mappába rangsorolta a tőlem érkező visszaigazoló e-maileket. Kérlek nézd meg a “SPAM”, “Levélszemét”, “Promóciók”, “Közösségi” mappákban is, vagy keress rá az e-mail fiókod keresőjében a dia@divinemission.hu e-mail címről érkező levelekre. Általában így meg szokott lenni a levél.
Ami még elő szokott fordulni, hogy a vásárlásnál elgépelésre kerül az e-mail cím, emiatt rossz helyre megy a visszaigazoló mail.
Ha ezek után sem találod a levelet, kérlek írj a dia@divinemission.hu e-mail címre, hogy segíteni tudjak.
Bankkártyával fizettem az online tréning árát, mikor kapom meg a visszaigazoló e-mailt és a hozzáférést?
Bankkártyás fizetés esetén rögtön megkapod a visszaigazoló e-mailt, benne az egyedi hozzáféréseddel a vásárolt online tréninghez és a számlával.
Átutalással/banki befizetéssel fizettem az online tréning árát, mikor kapom meg a visszaigazoló e-mailt és a hozzáférést?
Amint az utalás beérkezik, és jóváíródik a számlámon, megkapod a hozzáférést e-mailben. Ez általában 1-2 nap szokott lenni. Az utalásod/befizetésed beérkeztetését követően e-mailben fogod megkapni az egyedi hozzáférésedet a vásárolt online tréninghez és a számlát.
Vásárlás után hol és hogyan érem el a számlát?
Minden sikeres vásárláskor a megrendeléskor megadott e-mail címedre küldi ki a rendszer az online számlát, melyet PDF formátumban fogsz tudni megnyitni az e-mailből kattintva. A számlát ezután akár le is tudod menteni, ki tudod nyomtatni, ha szükséges.
Milyen fizetési módok közül tudok választani?
Többféle fizetési mód közül választhatsz: Banki befizetés, átutalás, bankkártyás fizetés
Átutalás vagy Banki befizetés választása esetén a megrendelés leadása után azonnal kapni fogsz egy visszaigazoló e-mailt, amiben megtalálod az utaláshoz/befizetéshez szükséges információkat.
Ha bankkártyás fizetést választasz, akkor a megrendelő űrlapokon a gombra kattintva azonnal tudsz is fizetni a Barion biztonságos fizetési felületén. A Barion által elfogadott bankkártya típusok: MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron, American Express.
Hogyan működik a bankkártyás fizetés?
Bankkártyás fizetés választása esetén a tranzakció a külső banki partnerem (Barion Payment Zrt.) rendszerén keresztül történik. Ez egy teljesen biztonságos módja az online vásárlásnak, és természetesen nem rendelkezünk a bankkártya információiddal.
A sikeres tranzakció után egy visszaigazoló e-mailt fogsz kapni, amiben megtalálod a számlát is. Egy másik e-mailben pedig a hozzáférésedet fogod megkapni a vásárolt tréning programhoz.
Bővebben ide kattintva olvashatsz a Barion online bankkártyás fizetési lehetőségről.
Szeretnék élni a pénzvisszafizetési garanciával. Hogyan működik a visszaigénylés?
Amennyiben benne vagy még a határidőben, kérlek jelezd nekem e-mailben a dia@divinemission.hu email címen, megszűntetem a hozzáférésedet, és visszautalom az összeget.
Leiratkozással, hírlevél feliratkozásaiddal kapcsolatos kérdések
Le akarok iratkozni, nem akarok több e-mailt kapni. Mit tegyek?
Minden tőlem kapott hírlevél alján van egy leiratkozás link. Ahhoz, hogy ne kapj több levelet tőlem, rá kell kattintanod a leiratkozás linkre.